(Ф 21.01 – 03)
Силабус навчальної дисципліни
«ПРОГРАМУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР»
Спеціальність: 123 Комп’ютерна інженерія Галузь знань: Шифр й найменування |
|
Рівень вищої освіти | Перший (бакалаврський) |
Статус дисципліни | Навчальна дисципліна вибіркового компонента фахового переліку |
Курс | 2 |
Семестр | 4 |
Обсяг дисципліни, кредити ЄКТС/загальна кількість годин | 3 кредити/90 годин |
Мова викладання | Українська |
Що буде вивчатися (предмет навчання) | Основні принципи побудови ігрових програмних систем, їх властивості та принципи проектування, засоби проектування, розробки, тестування та підтримки комп’ютерних ігор |
Чому це цікаво/потрібно вивчати (мета) | На даний момент індустрія комп’ютерних ігор набуває небувалої популярності, кожного дня публікується декілька сотень нових ігор, в ігрову індустрію вкладають десятки мільярдів доларів, тому індустрія постійно вимагає нових IT фахівців з знанням принципів створення ігрових систем |
Чому можна навчитися (результати навчання) | Буде знати:
– роль гри у розвитку особистості дитини, в навчанні і вихованні; – основні відмінності ігрових додатків; – підходи до класифікації комп’ютерних ігор; – основні жанри комп’ютерних ігор і їх принципові особливості; – методи проектування і виробництва програмного продукту; – методи організації роботи в колективі розробників; – основні етапи життєвого циклу програмного продукту; – поняття і можливості середовищ розробки ігрових додатків; – основні алгоритми, зо використовуються в ігрових програмах, Буде вміти: – описувати ігрову ситуацію; – організовувати свою роботу і роботу колективу розробників на різних етапах життєвого циклу програмного продукту; – виконувати підбір середовища розробки відповідно до вимог до ігрового додатку; – реалізовувати основні алгоритми ігрового програми; – реалізовувати окремі етапи розробки комп’ютерної гри. Буде володіти: – термінологією «гейм-девелопінгу»; – навичками автоматизації проектування, виробництва, випробувань, оцінки якості продукту, – навичками роботи в окремих середовищах візуального програмування; – методами проектування і розробки програмного продукту; – навичками підтримки ігрових програм. |
Як можна користуватися набутими знаннями і уміннями (компетентності) | Знання принципів розробки комп’ютерних ігор передбачає опанування суміжних галузей, таких як розробка мобільних додатків, створення програмних систем, що дозволить не тільки знайти роботу в сфері GameDev, а також дає можливість розвинутись у фахівця з розробки програмних комплексів для PC і мобільних пристроїв будь-якої складності. |
Навчальна логістика | Зміст дисципліни: Теоретичні основи технології комп’ютерної гри. Поняття гри. Види ігор. Основні характеристики гри. Психологія гри. Проектування комп’ютерної гри. Класифікації комп’ютерних ігор з точки зору алгоритмів, задіяних при її реалізації. Прийоми створення ігрової програми. Комп’ютерна графіка. Середовища розробки ігрової програми. Об’єкти. Дії над об’єктами. Взаємодія між об’єктами. Створення найпростіших додатків з керованими користувачем об’єктами. Розробка комп’ютерної гри. Реалізація основних етапів розробки власної гри.
Види занять: лекції, лабораторні Методи навчання: практика програмування Форми навчання: очна |
Пререквізити | Знання основ програмування, комп’ютерної логіки та алгоритмів |
Пореквізити | Вміння та навички, які дозволять розробити, поширити та адмініструвати комп’ютерну гру |
Інформаційне забезпечення
з фонду та репозитарію НТБ НАУ |
1. Інженерія програмного забезпечення: навч. посібник/ Д.П. Кучеров, Є.Б. Артамонов. – К. : НАУ, 2017. – 388 с. (https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25927)
2. Стандартизація та сертифікація інформаційних управляючих систем : навч. посібник / Ю. К. Зіатдінов, І. Е. Райчев, О. Г. Хар-ченко. — К. : НАУ, 2016. — 184 с. (https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30136) |
Локація та матеріально-технічне забезпечення | Лекційна аудиторія з проектором, комп’ютерний клас |
Семестровий контроль, екзаменаційна методика | Диференційований залік |
Кафедра | Комп’ютеризованих систем управління |
Факультет | Факультет кібербезпеки, комп’ютерної та програмної інженерії |
Викладач(і) | Артамонов Євген Борисович
Посада: доцент кафедри ЕСУ Вчене звання: – Науковий ступінь: к.т.н. Профайл викладача (http://ccs.nau.edu.ua/teachers/artamonov) Тел.: +380504438896 E-mail: eart@ukr.net Робоче місце: 5-211 |
Оригінальність навчальної дисципліни | Авторський курс |
Лінк на дисципліну | http://ccs.nau.edu.ua/bakalavrat/game_dev |